Studentpresenterna





Det här fick jag i studentpresent :)


Hjärta av swarovskikristaller i ett halsband.


Armband och örhängen från Pilgrim.


Långt halsband från Lilla Lisa. Om ni söker på Anja får ni fram mitt smycke. Mitt är i lila och såå  fint!
På ringen som berlockerna hänger i står det " Lev din dröm".


En ring jag fick från min mormor som hon haft. As fin! :D


Örhängen i 18karat guld från min älskade Christoffer! <3


500kr presentkort på HM.


Vinglas med instansade hästhuvuden! :D

Sen fick jag ett presentkort på Sharpman och en riktigt naajs hög med pengar. Dem ska gå till min sadel! :D

Wiiihoooo vad fina saker jag fick, är så glad. TACK TACK TACK TACK ALLA ! :D



Kommentarer
Postat av: Amanda

grattis till studenten! och väldigt fina saker du fick:D

2011-06-13 @ 20:12:48
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback