tja










Vaknade sjukt tidigt imorse för Ida började städa vid halv 8 och vi kom väl i säng kring 2 halv3 kanske. Kl 12 var vi i skolan och hade klasskamp. Stolt över oss 7 från Bergakungen som fixade så vi slapp springa ut sist!!
Det var rikigt kul faktiskt. Man hade massor olika uppdrag som var värda olika mkt. Ex. vi gjorde var att campa i en kvar, bada i en fontän (jag gjorde och hade fett kul!!! :D), dricka en fanta upp och ner, köpa 3 hamburgare utan kött, en mcflurry utan glass, ha en tunering (vi hade sten, sax, påse) träna utspringet inför fredag, dansa med en lärare, sjunga en hyllningssång för din mentor och massa massa mer!!! :D

När jag kom hem red vi ut Sandzon och Blondie vilket gick toppen eftersom det började åska så vi fick vända. När vi kom tillbaka sprang jag ner till LG och hämtade honom. Han går på ett öppet fält och då är han högst om åskan kommer, burr! Hann få in han innan det värsta kom men fy fan va de åska.
Blev ingen ridning av LG :( mår dåligt, vilket jag alltid gör när han får stå när jag inte vill... buhuuuuuu

Nu ska jag chilla och bränna ut skivan med vår utsprigningslåt till fredag!

PUSS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback