Trött, igen!

Lång dag på Sharpman. Eller 8 timmar men är inte van att jobba och inte flera dagar i rad så man känner av det! Nu jobbar jag tisdag och onsdag sen har jag två dagar ledigt :)
Köpte shoulders back idag och tyckte den funkade super när jag red LG idag. Han för övrigt var tråkig för mamma red med ut på Sandzon. Buspolarna rida ut tillsammans, grattis! Hahah

Köpte även ett flugtäcke med hals och magplatta till LG eftersom han är så sönderäten. Se om han mår lite bättre när han får på sig det och inte har lika mkt flugor på sig. Ska innan jag lägger på det spraya in det med flugmedel (man kan ju inte spraya honom) så får vi se :)

BTW, har fått en ny bil. Det får ni höra om en annan dag! ;)
Puss och Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: vad bra då, vad kostar en sån?:)

Jag tycker dom är asbra, lätt de bästa jag har ridit med, jättebra med säkerheten och smidiga att ta av från stiglädrerna om man åker med sadeln i trailern:)

2011-06-27 @ 22:50:45
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback