ÅBY RIDKLUBB

Lååååång dag!
Kom dit tidigt eftersom mamma var lagledare. Hade räknat med att 80 och 90 som var clear rounder inte skulle ha omstarter som det stod i ryttarmeddelandet jag tittade på senast i morse, dock hade de ändrat. Tog världens tid!

För mig gick det bra. Red sist i laget, tyvärr ramlade Emma av Caruso och Emelie vägrade ut sig. Funderade på att stryka mig eftersom jag inte vill hoppa 1m men red iaf och nollade och fick 46,5 stilpoäng så det var väl helt okej :)

Jag tycker att vårt lag har kämpat på bra iaf! Vi var Väderstads första hopplag, vilket är bra gjort av oss! Nu ser vi fram emot div 2 i höst tjejer!!!! :D


Bild från första omgången i Åtvidaberg!

Kommentarer
Postat av: Ida

div 2 i dressyr ja'! ;)

2011-05-08 @ 07:46:42

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback