Bal

Imorgon ska jag, Ida och Idas syster åka in och kolla på balen i Linköping. Det är Johnbauer och katedral som dansar så det är många man känner. Så himla kul! :D

Kommer vara avundssjuk på hur fina alla är och ska ta med kameran och försöka ta lite kort på mina vänner :)
Jag är dock inte avundssjuk över alla timmar de tränat, då har jag gjort massa andra roliga saker som att tävla, rida, vara med min älskling, chilla och ha det allmänt gött! Seeeyaa! :)


Skulle jag ha dansat skulle jag haft denhär ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

vrf va du inte med?:O

2011-05-28 @ 14:52:45
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback