Beslutsångest

Hoppträningen gick sådär. Han kändes as seg men Annelie tyckte jag red alldeles för snabbt. Varför känns det segt för då?! :O
ajaja, vet inte...

Fick veta idag att Boxholm har den 12e juni regional hoppning med samma klasser som Vimmerby. Jag har anmält mig till Vimmerby men det känns väldigt långt om Bx har samma klasser. Dock HATAR jag Bx framhoppning. Den är under all kritik enligt mig! Man ska styra upp på två galoppsprång, det är 6st samtidig på en yta som är typ 20x20m !! Neej, det gillar jag inte!
Jag tänker inte förstöra min häst medvetet!

Har en del att fundera på helt enkelt, men på lördag åker vi till Aneby :)


Kommentarer
Postat av: julia sundelius

håller fullständigt med, jag åker dit för att mamma har kan/får inte köra transporten med två hästar, och sen gillar jag den stora banan och det gör även Athena, just därför jag åker dit :)

ska du debutera 115 med?

2011-05-18 @ 22:41:40
URL: http://halvblood.blogg.se/
Postat av: julia sundelius

sv- jag ska debutera den 12, inte i helgen för vill få en fin och bra runda först och nu känns det bra så vi testar 115 i boxholm. För alltid i 110 hoppar hon mycket bättre än i 1m där det känns som hon häver sig över. Desamma, lycka till i vimmerby/ boxholm (;)) med :)

2011-05-19 @ 14:51:35
URL: http://halvblood.blogg.se/
Postat av: Amanda

det är jobbigt när framridningen är så dålig, gillar den inte heller, men jag har bara tävlat med ponny där och jag kan tänka mig att det är ännu värre med storhäst..

2011-05-19 @ 20:29:05
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback