Burr vilket väder!

Grymt frusen! När jag gick ut för att rida sken solen, dock inte så varmt men jag hade klätt på mig. Skrittade en sväng på vägen och fortfarande fint väder!
Kom in på ridbanan och det börjar stört hagla! Kulorna var säkert 1x1cm stora och de gjorde svinont. Hagla i säkert 5-10min och sen övergick det till regn. Rikigt skönt ridpass måste jag säga!

LG var stel som en ladugårdsvägg kan jag meddela. Tror att det är för det är kallt ute och de står och spänner sig. Dock går de med täcke nu, men det är ju ändå kallt!
Han var okej på slutet iaf! Är det lika kallt imon kanske jag lägger något under regntäcket eftersom han ska gå hoppträning imonkväll!

På terrängbanan gick det bra för Julia! Ska bli kul att följa med dem på söndag och det är inte jättetidigt då heller för hon rider dressyren vid 11-12 tiden!

BTW, sa jag att det är ca 5 timmar på lördag tills min klass ungefär startar. Grym sovmorgon :D Vet inte dock om LG ska få gå ut och rulla sig, eller om han får vara inne. Får fundera helt enkelt! :P


Jag är glad att det inte är snö, eller det har snöat så vem vet ?! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

jag har aldrig tänkt på det men på din header så kollar du till samma håll, hahha :) puss !

2011-05-04 @ 20:43:59
URL: http://eelinaandersson.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback