Dålig bloggning

Mkt idag!
Först gjorde jag och Ida psykologin på stan och det gick bra. Måste bara skriva rent det och lite.
Åkte hem och red lilla gul. Hoppade honom och för första gången två hinder på rad. Han var så duktig! :D

LG åkte vi med till Annelie och vi hoppade bana ute (underbart men "lite" dammigt :P ) och det gick riktigt bra faktiskt. Ändrat min ridning så jag lägger mig i lite mkt fortfarande, men men! Han är rikigt fin iaf! :)

När jag kom hem har jag och mamma fixat studentinbjudningarna. Tog lite tid men de blev så fina! :D Förstår ni att det inte ens är en månad kvar?! :O

Nu ska jag sova. Imorgon, praktik och rida ut LG! Chilldill! :)

Puss


Spekulanten på Sandzon kommer oxå. Tyvärr är jag inte hemma då men ändå väldigt spännande! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback