Det går bra nu!

Har på morgonen varit och handlat fika till banhoppningsträningen på söndag. Nu har vi 30 starter!!! :D

Ska ta och gå ut och rida min fjant snart, han ska trimmas på banan hade jag tänkt :)
I eftermiddag drar jag till min älskling för fredagsmys.

BTW, hur känner ni idag, fredag den 13e? Nervösa?
För min del har det varit en turdag, vet inte varför det alltid går bra fredagen den 13e men det har gjort det hittils. Vi får väl se hur det går idag :)


Ha en bra dag! :) Kramisar!


Foto av: Amanda Pettersson

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

följa varandra med bloglovin?:D

2011-05-13 @ 20:25:39
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: amanda

byt header emma ;)

2011-05-14 @ 15:23:30

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback