Fälttävlan imorgon!

Julia var med idag och var en jätteduktig hästskötare!
Imorgon ska jag med henne till Kinda för fälttävlan så det blir en heldag borta. Men det blir roligt!
Tur är så åker vi inte förrän 8-8.30! Mamma skulle vara snäll och skritta ut min lilla LG oxå så han inte stelnar ihop totalt, och jag behöver inte känna mig tvungen att rida honom när jag kommer hem imorgonkväll!

Spekulanten som var på Sandzon igår kommer och rider honom igen på tisdag eller torsdag! Tyvärr kan jag inte vara med någon gång då för jag är i skolan eller på praktiken för hon kunde bara på dagen. menmen, Han ska dessutom skos på måndag. Kommer bli toppen! :)

Nu måste jag skriva lite mer om vad jag tycker om EU. Sista inlämningsuppgiften i Samhällskunskap. Jag börjar se slutet!!!! :D

Ha det toppen! :)

pussheej


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback