Hoppträning

Åkte till Annelie och hoppade lite. Var själv idag för jag tyckte att jag behövde det. Mitt självförtroende är i botten just nu på grund av lite olika saker som är för personligt för bloggen.
Idag fick jag komma upp ur sadeln ordentligt och bara rulla på och inte attackera hindrena som jag gärna gör. Hoppade inte alls många språng men han var jättefin och skötte sig exemplariskt! :)

Kändes skönt att få lite flyt, behöver verkligen det för att få lite mer självförtroende igen.

Btw, längtar till nya sadeln kommer för att se om jag sitter bättre i hoppningen när jag över lag sitter bättre i sadeln! ;)


Bild från förra året på en hoppträning! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback