Hoppträning

Gick sådär. Jag sitter och drar i min jävla innerhand!!!!! buhu..

Han hoppade okej. Är lite små trött på honom att han inte tar halvhalterna efter hindrena för det har vi tränat på i 2,5 år! Okej, det är inte som det var i början, men han skulle kunna lyssna så mkt bättre!
Mamma måste hjälpa mig mer hemma med markarbetet helt enkelt!

BTW, idag har jag och Mamma varit duktiga och ansökt om licens till LG. Han hade ju ingen när vi köpte honom eftersom han bara var i Sverige en vecka innan vi köpte honom. Fram till nu har jag inte behövt någon, men nu var det dax! HÖhöhööh ;)

Nu måste jag plugga, psykologin som jag inte blev klar med på lektionen. Hur många frågor som helst var det!

Seeeyaa!


Kommentarer
Postat av: Amanda

åh vill också läsa psykologi, det verkar så intressant:D

2011-05-05 @ 20:09:59
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback