Ont det gör ont!

Jag har så ont i armen. Eller inte i armen men ändå!
Jag har ont precis nedanför armhålan så jag kan knappt röra armen för det gör skitont. Är det någon där ute som vet vad detta kan vara?!

Till vårdcentralen går jag inte, jag gör som jag brukar iså fall och är min egna doktor.

Så ett tips till er som inte vill gå till en läkare:
Sök på google! Då kan du själv se vad det är för fel och sen kanske man kan hitta några 100 år gamla huskrurer som kan läka !

Som Ida när hon hade ont under revbenen på vänster sida (inte hjärtat, det vet jag vart det sitter ;)). Jag konstaterade att hon hade förstorade mjälte eller cancer i mjälten, hon fick välja själv! Så snäll är jag!


Man kanske skulle bli läkare, eller en googledoctor kanske man får kalla det! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback