Ont i huvudet

Urk, orkar inte skriva så mkt idag heller. Förlåt!
Bloggningen kommer även vara dålig i helgen då jag lämnar in datorn i skolan imorgon för de ska göra iordning den innan vi får den nästa onsdag.

ÖT träningen gick helt okej! Hade som en clear round där annelie stod på framhoppningen och hjälpte oss och Sofia stod på stora gräsbanan på hennes gård där vi hoppade en bana på 11 hinder och 12 språng :)

Hoppade en bana på kanske 90 för att få flyt och första rundan var jag superlarvig och ofokuserad. När de skrek åt mig att lätta mer ur sadeln och rida ännu mer framåt satte jag en helt okej andra runda.
Har så jävla svårt att komma upp ur sadeln. Det blir så långt eftersom jag sitter i bakvikt. Kan inte nya sadeln komma nu?! :O

Ha det toppenbra allihopa så hörs vi snart :)


BTW, nästa vecka är studentvecka oxå, så jag kommer blogga när jag kan ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback