Pelleplutt!

Nu har jag klippt, ridit och tvättat LG! :)
Han kändes okej på slutet av ridpasset. Vi är i en svaka igen känner jag, hoppas den släpper snart!
Det är inget ovanligt, det händer oss ganska regelbundet faktiskt! Ridningen funkar inte rikigt, det känns inte på topp som det brukar. Men men, vi ska leka över 1m och 110cm imorgon :)

Han blev fin när jag klippte honom oxå! Dock fick jag klippa åt alla håll som gick för sommarpälsen bara glider undan på sina ställen. Men han hade lite päls ska ni veta! hahaha

Putsat och parfinerat allt. Packar imorgon! :) Åker vid typ halv 9 tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

lycka till!:D

2011-05-20 @ 23:05:15
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback