Snabba puckar!

Imorgon kl. 10 ska jag kolla min sadel. Skönt att få en tid så snabbt.
Faktiskt var det så att det inte fanns tid förrän v.24 om jag inte kunde imorgon och så länge kan jag inte vänta! :P

Hoppas på att det går bra och så. Man vet ju inte rikigt om min fjant vågar gå i ridtältet eller inte men det är väl upp till bevis från hans sida ;) höhööh


Teamet träffen var trevlig. Vi diskuterade tränings och tävlingsupplägg, fikade och beställde teamet kläder. För mig blev det en jacka än så länge så får vi se längre fram om jag köper något annat :P

På söndag bjuder Östergötlands ridsportförbund teamet på gratis inträde på Norrköping Horse Show och vi kommer få gå banan med banbyggaren som är en enda svenska internationella banbyggaren.
Måndag har vi mark/hoppträning och jag ska vara i Tollstad hos Annelie och på tisdag ska vi till Staby och hoppa på Sofias utebana :)

fett!

Hittade tyvärr ingen bild på jackan så det får ni när den kommer :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback