Tjenare

Idag har varit en slappdag och jag tycker att jag inte hunnit någonting faktiskt :P
Skolan började vid 12 och slutade vid 1, Mkt värt!
Ida och jag drog och käka Ming - Kinamat, mkt gott! :D Nu har jag ridit LG och han var rikigt fin på slutet. Red han på banan en sväng samtidigt som mamma red Sandzon. Jajjamen, ni hörde rätt!

Det gick så bra så, hon hade lite problem med galoppfattningar på han, han är ju inte så trimmad så han förstår när någon ny kommer upp :P

Ikväll ska jag skriva två kompletteringar för att få MVG istället för VG. Det är i Religion och i Psykologi :)

HOPPASHOPPAS jag får det sen :P Dessutom är det det sista plugget jag har! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback