Bra vecka

Veckan har gått i ett. Har haft två ÖT träningar som gått okej. LG sköter sig men jag rider apdåligt just nu! usch..
Nu ska han trappas ner och gå varannan/var tredje dag fram till jul och sen sättas igång igen.

Vi har även startat en tävling på Sharpmans webbshop där du får göra en önskelista för max 10 000kr och sedan kommer vi dra en lycklig vinnare som får det den önskar sig. Häftigt va?
Klicka här för att kolla in tävlingen.

Igår va jag ute med Ida. Helt okej kväll förutom att folket bara puttades på dansgolvet och mina fötter värkte. Antar att man får skylla sig själv om man väljer skor med 14cm klack :P

Ida flyttar till England på onsdag. Mycket jobbigt men jag tror att hon kommer få det super! Tur att det inte är så långt så att man kan åka och hälsa på! :)

Bilder från igår. Frågar ni mig så är jag alltid normal :)

Älskar dig Ida gumman <3



Eller är jag det ? ;)



tveksamt....



hahahahahahha

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig med bebbsi <3 och ja, du är alltid lika normal!!!

2011-11-26 @ 23:55:27
URL: http://idalind.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback