Dagen

Hej Hej!
Idag har jag jobbat, konstigt va? ;)
Red direkt efter jobbet i ridhuset och han va fin min lilla gris. Han verkade väldigt nöjd efter ridpasset :)
Han blev dock svettig, och det var inget jobbigt pass egentligen. Står i valet och kvalet om han ska klippas. Han ska ju trappas ner nu, men jag har ju ÖT mönstringen om två veckor. Hm...

Har precis avslutat ett samtal med Ida som nu är Engelsman, eller Engelskvinna, eller va de nu heter! hahah!
Tack Gud att skype finns ;)

Nu ska jag fortsätta med Paradise Hotell och sen sova, hard work imorgon oxå!
Ser fram emot helgen.. mer om den får ni veta någon annan dag ;)


Gullebarn!! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback