Lååång vinter

Usch, vi står för den värsta, men ändå mysigaste tiden på året - vintern. Jag älskar att det är jul snart med allt som hör julen till.
Min tävlingsäsong är över vilket verkligen suger. Har dock sett att JFK ska ha en hoppning 4 februari nästa år som troligtvis blir det första.
LG har jag ridit idag för första gången efter besöket hos Katja. Han var tråkig och oriden eftersom han bara ha prommenerats med sen i tisdags.
Red även Sandzon. Han tog bettet och sen sprang han. Lite för mkt energi där!

Förutom att ha ridit knasbollarna har jag gjort stallet, haft insläppet och gått 3,5 km med Ellen! Snacka om att jag är trött. Blir en hemmakväll vilket är supertråkigt. Men så får det vara helt enkelt!


Tötnöt

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback