111001

LG var sådär konstig idag med huvudet. Funderar på om det beror på träningsvärk när han får det. Igår gick han ett riktigt hårt pass och jag tkr han har satt väldigt mkt muskler den senaste tiden.
Jag longerade honom med back on track ryggen och sedan masserade jag igenom honom med arnika. När jag släppte in dem ikväll så var han mkt bättre! Hoppas han är okej imorgon!

Imorgon är det jobb som gäller. Borde sova, men tror inte jag kommer kunna, så det blir väl 90210 hela natten.

Ha det bra!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar den serien! :)

2011-10-02 @ 03:53:05
URL: http://emmaagnesson.blogg.se/
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, superfin blogg! :)

Nu har det kommit en ny hästblogg, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, dressyr & hoppning! Byta bildlänk eller kanske följa via bloglovin ? :)



Kram F&V på Teamnyrk!

2011-10-03 @ 16:31:48
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback