111004

Började med att jobba vilket gick bra, men kändes som att jag inte hann så mkt som jag hade velat, men men!

Hoppade Sandzon när jag kom hem och herregud vad duktig han är!! Han har inte fått sin hoppteknik från Blondie kan jag meddela. Han har så lätt för sig, så känslig och väldigt försiktig utan att vara feg.
Längtar till jag kan åka iväg på CR med honom. Idag hoppade vi en bana på 80-85cm!!! :D
Tyvärr jobbar mamma när vi skulle kunna passa in det så vi får se när vi kommer iväg :)

LG red jag på fältet. Han klipptes igår och stod vilket gjorde att han var glad/laddad/busig. Han vad ändå ganska fin! Han har kommit på hur kul det är att byta galopp så ett par gånger fick jag till byten i var 4e! :D

Imorgon är det hoppträning på kvällen, wiihooo! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback