Dålig bloggning

Haft massor att göra i veckan!
Jobbat, ridit, tränat, vart med Ellen, chillat, utgång!
Veckan har varit toppen! Hästarna tvis toppen i Ljungby, liksom jag!
Hoppträningen gick bra! Han kändes lite käftig, så ska kolla honom hos någon tandläkare tror jag.
Dock har han aldrig hoppat så bra som han gör nu. och jag har aldrig ridit så bra som jag gör nu, sa Annelie! Sååå kul!

Igentligen har jag inga tävlingar kvar nu, men jag var visst tvungen att ut och tävla sa Annelie, hahah! Ska kanske till Vetlanda alla helgonahelgen och rida 110cm på fredagen och 115cm på lördagen. Söndagen är nationellt 120cm och det känns lite för svårt än. Men vet får väl se ;)

Imorgon är det ÖT träning i Tollstad. Hoppas på att LG inte blir lika galen som han varit resten av veckan. Han är såå pigg, och när jag rider ut är han skittråkig och ska resa sig för stenar, seriöst! STENAR!! hahaha

nu ska jag ta och kolla på film tror jag :)

pussilipuss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback