FRETAAAAG

Göttkött, nu ska jag vara ledig och ta igen mig! Är dock fruktansvärt uttråkad ikväll, tur att Ellen kommer från jobbet soon!! :D

Red ut LG idag på hackamoret, och jag HATAR hackamore! Blir så falskt framtill, man kan inte få något stöd utan de kröker på nacken för man drar i dem, burr! bara 1½vecka till jag kan rida på bett, buhhu!!
På onsdag ska Knut Bakke dra ut LGs vargtand :)

Imorgon ska LG får galoppträna. 2min galopp 1min skritt 5 eller 6ggr. Mamma ska stå och ta tid och sedan blåsa i min studenttuta som låter som faan när jag ska sätta igång/sakta av! hahahahah

Dessutom ska jag har typ jockyläder, joooooooo mina lår!! hahahaha

pussochhej, jag är uttråkad! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback