Gårdagen

Hej på er!
Hade en superdag igår. Först var jag och mamma i Lkpg och handlade lite presenter till mina två fina vänner ;) Sen åkte vi hem och galopptränade LG. Red galopp 2min skritt 1min och upprepade det 5 gånger. Mamma stod med tidtagarur och min studenttuta så när det var dax att skritta/galoppera blåste hon in den, höhöh!

LG var helt galen!! Han har aldrig någonsin bockat så mkt. Det var väldigt nära att jag åkte av några gånger, hahah!
Kontrollen med hackamore är ju sådär oxå kan man ju säga ;)

Igår kväll drog jag och Ellen in till Ågatan en sväng, det var kul :)


Saknar studenten och studentveckan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback