TÄVLING!

Hej på er!
idag har jag varit i Vreta och tävlar med LG. Tyvärr var det sjuk dålig underlag så innan mig hade typ 5 gått omkull, och väldigt många hästar halkat!
Red så försiktigt jag kunde i svängar och så men efter 4an halkar han men får tillbaka balansen fort så vi kan fortsätta.
När jag väl kom till platsen där han halkade vågade jag inte rida, det var anridning till sista hindret i grunden så fick ett stopp där! Hade ingen galopp för jag var jätteosäker på underlaget!!

Dock har jag aldrig haft denhär känslan på honom. Hela banan var så rytmisk(förutom när han halka och stoppet) och allt kändes så lätt! En klockren runda!!!!

Mamma sa när jag kom ut att hon tkr att jag börjat bli en riktig stilryttare vilket jag tkr är kul att höra! Tkr det är viktigt att få de så känsliga som möjlig för att kunna göra så lite som möjligt.
LG var såååå klockren och jag är inte ens sur att det blev ett stopp, han hoppade som en gud!!!

Strök mig till 110cm, inte värt att riskera skador när han redan halkat en gång!


Bebisfina underbara älskling!! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback