Bad update

Sorry, men mkt nu!
Har jobbat mkt, var ledig igår och den dagen spenderade jag med min älskade Christoffer. Hur mysig som helst!
Var hos hans föräldrar igårkväll och åt och hade trevligt :)

LG är ganska fin. Idag har han vilat, kom på att han inte har vilat på en vecka, upps! :P Resten av veckan måste han trimmas för på lördag åker jag till Söderköping och hoppar en 120cm :)

För övrig har jag ont i huvudet och nacken och massor på jobbet! Dagarna bara rullar förbi och dagen D är väldigt nära! Det är dagen för när vi öppnar webbshopen. Idag har allt gått emot oss, hoppas på att morgondagen går bättre!

Nu ska jag kolla lite Glee innan jag ska sova. MYYYYYYYS! :)

pusspuss


Saknar min fina Sonat!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback