Blandade känslor

Hej på er!
Ligger i min underbara säng efter en lång dag. Först var jag på jobbet, dock bara 4timmar för att sedan åka till vårdcentralen och få pencillin, urinvägsinfektion, AJ!!
Sen har jag sovit, (hahaha, mådde ju inte så bra :P hade ont :P)
Åkte och hoppträna på en häst som hellre ville göra allt annat än att lyssna såsom att kolla ut genom porten, bli rädd för spöken i hörnen etc. Höll mig ändå lugn, för en gångs skull ;)
Höll på att göra en avsittning oxå, hahahah!
Man skulle sväng från väggen på en grind som låg på kanske 120 och LG låg perfa men tyckte att det var jobbigt så nitar så jag hängde typ under halsen men jag kravla mig upp igen! hahahha

Annelie tyckte de var tråkigt för hon fick inga muffins, MOHAHAHAH ;)
ÖT kläderna fick jag idag oxå (bara 3 månader efter beställning :S). Har inte orkat testa dem men de var fina. Fotar när jag orkar!

Nattinatt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback