Bra dag!

Jobbade endast 3 timmar idag. Är ganska lugnt att lägga in varor just nu. Marianne ville hellre ha mig en halvdag när webbshopen är öppnad istället så jag fick ledigt :)
Tyvärr blir öppningen lite uppskjuten, men det är ju inget ni dör av för ni vet ju inte när den var planerad att öppna ;) höhöhö

Red LG på banan och han var så fin på slutet. Släppte handbromsen och lät han komma till min hand istället. Kände mig som en ridskoleryttare ibörjan när han gick i någon ful halvform och jag satt knappt och höll i honom, hahahhaha! men när bakbenen kom igång så kunde han komma till min han istället för att jag drar ihop honom där fram och bakbenen aldrig startar. Som Annelie sa;" Man måste starta motorn för att hästen ska kunna gå framåt" såå sant!! Jag märkte ju själv att när jag satt och höll i honom och sedan släppte handen dog han totalt! Det berodde på att jag bar honom och när jag inte gjorde det hade han ju inte startat motorn för han hade inte behövt!

Imorgon åker vi vid 7. Orkar inte knoppa, han ska ju bara gå en klass och i avd. b :P
Men tvättad är han, och allt är putsat! :)

natti

BTW, mitt Prestige läderbalsam är suuuuuuuperbra! Rekommenderar starkt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback