Dagen är inte som gårdagen

Hejsan!:)
Allt bra?
Det bättre med mig, vilket är skönt. Igår var LG tråkig att rida. Red ut och han var jättespänd :(
Idag red jag ut med mamma och Sandzon så han var bättre idag :)

Har jobbat idag. Var i butiken vilket var roligt. Dock har vi varit kort med personal så det har varit mkt att göra! :P
Jobbar imorgon sen är jag ledig på söndag, WIHO!! Imorgon har jag jobbat 7 dagar i rad, börjar bli sliten! höhöh
men men,, nästa vecka kommer bli hård! Öppningen för webbshopen är nära ska ni veta!!

Håll utkik på vår hemsida, för när vi känner att allt är under kontroll kommer fast datum för släppning ut ;)

Sharpman.se


Saknar min Ida som tusan!! :( :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback