Godmorgon!

Är trött efter träningen igår, ändå somnade jag strax efter 10.
Nu är klockan lite efter 7 och jag har duschat och matat hästarna. Mamma skulle ta utsläppet :)
Ska åka till sharpman vid kvart i 8, så vi kommer därifrån skapligt idag eftersom LG ska ridas, tvättas och allt ska putsas och packas!
Planerar att vi behöver åka 7-7.30 imorgon. Måste kolla exakt vad dem räknar med att det tar till Söderköping från oss. Jag startar som nr 9 i unghästavdelningen i 120cm, innan är avd. A och en 110cm :)
Valde att rida en klass för att han inte skulle kännas trött till 120cm, vilket han gjorde i LFK.

Nu måste jag fixa klart mig! Ha en bra dag :)


Bebisgulle <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback