Hoppträning

Var och hoppade för Annelie idag eftersom jag hade möte igår.
Hade privatlektion vilket var väldig skönt :) Fick så himla mkt hjälp idag och fick verkligen Ahaa upplevelser!
Jesus vilka språng han gjorde när jag släppte handbromsen och lät han göra det!
Dock kommer jag bara ihåg att rida så på kanske 1/10 hinder, om ens det! Men snart så, det är bara 9990 upprepningar kvar tills det sitter ;)

Laddad inför lördag. Hoppas att kunna få den känslan på något språng som jag fick idag. Jag kanske hur han fick ett underbart runt språng under mig utan att ta i och då låg det på kanske 120?

Fiiina fiiiina LG! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback