Igår och idag

Jobb, Jobb och jobb! :)
Igår efter jobbet var jag ute med mina Easytone och LG på en promme på 40min (och nu kan jag inte ha skor på mig för jag har sån skoskav, hahahah)
Åkte sen till Crippe där jag spenderade natten :)

Idag jobbade jag först och sen red jag ut LG med mamma och Sandzon. Han är fin nu min skit och ligger riktigt bra i handen. Han tkr om sitt nya bett :))

Imorgon är det först jobb och sen ska jag och mamma till Jkpg och kolla på en Jaguar Mono som mamma kanske ska köpa till Sandzon :) Får se om vi har någon sadel med oss hem imorgon ;) (likdan som hon lånat och provat av Malin, Blondies nya ägare :))

Pusspuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback