Jobbet

Gick bra! Mkt att lägga in och just nu lägger jag in ridbyxor. Då ska ett arikelnummer för varje färg och storlek, och helskodd eller oskodd! Det är lite att pyssla med men det är roligt! :)
I slutet av dagarna har man bara massor siffror snurrandes i huvudet efter alla artikelnr! hahah

På lunchen åkte jag till Mjölby för att först kolla på Reebook Easytone skorna, som jag sen köpte!! :D
Nu kommer jag få dösnygga ben och rumpa, höhöh ;)




Mötte mamma inne på kvarnen i Mjölby när jag kom in. Visste inte ens att hon skulle dit så då fick jag lite lunchsällskap!! Mysigt värre! Vi åt ceasarsallad på Skånska Lasse, mummi :)

Sen åter till jobbet och när jag slutade fick jag hjälpa till att lasta en häst som hade varit på sadelinpassning. Först en halvtimme med linor vilket inte alls funkade (de hade försökt själva typ en timme innan själva). Sen frågade jag om jag fick göra som i ponnyakuten, så jag tog ett spö och ställde mig framför och gick på den. Den var jättetjurig och verkligen inte rädd. Efter typ en halvtimmes tragglande in och ut fick jag in den lugnt och fint och de kunde stänga bakom! De blev så glada! De ville stänga in mig i transporten och ta med mig hem, hahaha!!
Så är det! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback