Mycket nu!

hej på er!
Idag har jag varit och tävlat min prins i Heda. Regional 1m och 110cm.
I 1m fick jag inte riktigt till ridningen men han hoppade super tills jag red bajs på sista hindret i omhoppningen som han rev. Blev precis utanför placering, men men! Känslan var okej och det var det viktigaste!

I 110cm fick jag honom mer lösgjord och är väldigt nöjd över ritten. Jag red mkt bättre, dock rev vi insprånget i kombinationen, även där ryttarmiss! Skulle tagit en bättre halvhalt innan. Kombinationen låg ur en distans, men men!
Sista linjen fick jag till sån känsla så jag fick gåshud! Helvete vad fin han var!! :D
Känner att jag fortfarande tappar benen fram till hindrena men det blir bara bättre och bättre :)

Duktigt liten bebis!! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback