Stenhårt jobb!

Har inte hunnit med att blogga mellan jobbet och hästarna. Vi har kört hårt i veckan för att äntligen kunna öppna. Idag gjorde jag "klart" fritid som också den ligger uppe nu så man kan shoppa lite Didriksson jackor, Pinewoodkläder och Icebug skor. Finns fortfarande mkt kvar att lägga in på både häst och fritid men inte att förglömma ska jakt, katt och hund också fixas och läggas upp.
Det roliga är att jag har blivit periodanställd på Sharpman resten av året! Superkul! Älskar Sharpman och alla som jobbar där! Marianne, my boss, som sköter hemsidan är helt underbar! Vi har superkul ihop!

BTW, på tisdag får jag eget kontor vilket känns great!

LG går ganska bra just nu. Han har lite mkt energi vilket gör att det finns spöken överallt! men men, han slappnar har helt okej mot slutet av ridpassen :)
Denhär veckan har han fått det slappt. Han har stått en dag och gått ut resten förutom idag. Idag red jag en caprilliövning med bommar som lydnadsträning. Men som sagt, han blir lite het för mig ibland ;)

Imorgon är jag ledig, men icke får jag sova ;) Hästarna ska matas kl. 06.30 och komma ut kl. 08.00. Sen har jag lovat pappa att damsuga huset, vrf var jag så dum och gjorde det? hahahahah

Ha det bra! :D


Good times, hahahahahahahahah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback