Tooday

Jobbat idag! (as usal ;))
Började vid 7 för att kunna gå strax efter tre och åka och kolla på mamma när hon red Sandzon för Carina Möller. Gick super och fy f*n vilken gång den där lilla hästen börjar få!! Han har minst lika bra gång som sin mor!! :D

Sadeln låg bra oxå! Vi ska bra slänga under min aktonpadd nästa gång tror jag det blir toppen! :D Mamma satt mkt bättre i den än sin Wintec Isabell som hon haft! Är det någon som letar dressyrsadel så ska nog mamma sälja den :)

LG trimmade jag på banan. Han var lite tråkig för han stod igår. Men helt okej! Red i mina stigbyglar, and I love them! Ska rida några ggr till så ska jag göra en utvärdering sen :)

Imorgon är det jobb och på kvällen hoppträning. ROLIGT! :D

Nu ska jag sova, pussss


HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: anna

men kära lilla vän vad har du gjort :O

2011-09-07 @ 08:39:08
URL: http://onlyaanna.blogg.se/
Postat av: anna

amen fy :O

2011-09-07 @ 18:44:55
URL: http://onlyaanna.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback