120412

Hej på er! 
Dagen har gått i ett. Jobbade till kvart över fyra och vi håller på att förbereda en ny tävling som kommer starta på måndag! Håll utkik på Sharpmans facebook på måndag! :D
Sedan åkte jag hem en svänga för att sedan styra bilen mot stallet. Lät LG stå idag. Har en väldigt orolig magkänsla ang. honom... Vi tar det en annan dag.
Linimentade benen, lindade och smörjde honom runt munnen. Han får skav av allt och som det är med gagsbettet jag rider på just nu får jag inte på bettringar. Vi får se hur jag löser det :S
Fixade lite foder, men underbara mamma hade fixat nästan allt i stallet så det gick jättefort.
Kollade på fotboll, JA ni hörde rätt! Boxholm spelade mot Malexander. Vi kolla första halvleken, jag och Ellen. Fick höra sedan att Malex förlorade... :(
Jag och Ellen drog till pizzan och käkade och när jag kom hem städade jag hela lägenheten. Känner mig riktigt duktig ;) 

Nu ska jag tydligen kliva upp ur sängen igen för Sandra var hungrig så hänger med henne till Donken en svänga... Imorgon gottfolk ska jag och Sandyboob på Norlie och KKV på strandgatan 2 i lkpg. Kommer bli grymt ! :D
På lördag klockan 9 åker jag till Göteborg för LR konferens och FEEEEEST! 
Helgen blir hård, men så jävla rolig. Hoppas på att få träffa en viss person på söndag oxå... HEMLIS!!! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback