Long time ago

Hej! Länge sen sist, men men! Just nu är mitt liv ganska tråkigt... Har varit sjuk i snart två veckor och efter tre dagars tjat fick jag äntligen komma till vårdcentralen. Väl där visade sig att jag har halsfluss! Bra där svensk sjukvård!!! Eftersom jag varit sjuk har jag inte kunnat rida vilket suger! Mamma har hjälpt till att rida och sen har han fått gå mkt på lina. Han tkr det är ganska tråkigt kan jag meddela! Nu går jag på penicillin så har tänkt att börja rida i början av näst vecka! Ska tävla nästa helg och det ska bli superkul! På fredag är det en special day... Hör av mig då! Ha det bra! Kram kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback