Jag vann!!!

Helt fantastiskt fin LG idag på tävlingen. Gick ner en klass för att hitta ridningen så red 90cm och 1m. 
I 90cm var det stilbedömning och vi vann på 53,5 poäng av 70!
Så kul att äntligen hitta ridningen och jag är så glad för att hjälp jag får av Annelie! Nu har vi börjat hitta banan igen! :D
I 1m var jag dubbelnolla men hamna utanför placering. Valde att inte satsa i omhoppningen utan ville bara få en bra känsla, vilket jag fick! Han var inte riktigt lika fin som i 90cm men han lyssnade helt okej ändå! :D
Såg på resultaten att jag hamnade på 15 plats av 53 starter, 14 placerade :P
Vann en krafthink fylld med kraftpåse, muggar från Volkswagen, godis, bilschampo, svampar, duschtvål, hudlotion, våtservetter, värdecheck på Sharpman. Kommer inte ihåg om det var ngt mer :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback