120329

Igår var jag på utbildning av LR som är ett företag som säljer skönhetsprodukter för både män och kvinnor. Detta har jag tänkt att ta mig an som lite extraknäck :) Mitt första mål är att tjäna så jag kan åka till min underbara Ida i England :D
Har fått min deklaration och får tillbaka en härlig peng, så nu ska jag till Rhodos med Sandybooo i sommar, wihoooo!
Red LG i ridhuset idag. Gjorde en sjukt bra övning som handlade om balans, styrka och hjälper från mig. Red förvändgalopp ena kortsidan, på långsidan bytte jag till rätt och red andra kortsidan i rätt galopp. När jag kom till andra långsidan bytte jag till förvänd igen och så höll jag på så några varv :) 
LG var helt slut när jag var klar, men så nöjd!
Btw, längtar till 13 april! Då kommer Norlie och KKV till Strandgatan i Lkpg och jag och boobi (sandra) ska dit. Sedan den 14 april åker jag till Göteborg och kick off med LR men pepptalks och fest. Mycket roligt helg att se fram emot!
Men imorgon mina kära vänner, ska jag färga blonda slingor och börja bli blond igen! Wooopwoooop!! :D
Snart älskling är det du och jag igen!  <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback