Det går bra nu!

Kan man säga. Hänt en del igen! 
I måndag skulle jag rida ut och framför mig kanske 10m skrittar två ponnysar. Helt plötsligt fick LG panik och kasta sig ut i ett djupt dike. När han väl kom upp från diket gick han omkull och landade på mitt ben. 
Jag landade på mina revben och ringde till sjukvårdsupplysningen för att se om jag skulle åka in, men det tyckte hon var onödig. Dock trodde hon att jag har spricka eller något/några brutna revben så ont som jag har.
Kul är det!
Har inte ridit sen i måndags men idag kunde jag inte hålla mig längre. Det gick bra men det gjorde ont. Kunde inte sätta mig till ordentligt eller ta i tygeln ibland. Men men, jogga honom gick bra.
Idag har jag oxå varit sjukt bakis så jag bara ville dööö. Har aldrig förut varit bakis men idag kunde jag inte röra på mig för då behövde jag spy. Hahaha..
Ååh vad jag älskar min lägenhet hörröni! Ni ska få se bilder när den är klar! :D
Gelénaglar jag gjorde förra helgen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback