Kämpar mot det onda

Hej på er! 
Händer en hel del i mitt liv just nu. Massa på jobbet eftersom alla vårkollektioner bara rasar in, sen ska jag förbi stallet och fixa min älskade häst och sen är det kväll.
Har börjat rida igen. Känner fortfarande av mina revben men det funkar att jogga honom. Än så länge har han skött sig ganska bra.
Har egentligen fått "uterittsförbud" efter att han gick omkull men jag var tvungen att trotsa det idag. Underbart väder!! 15 grader varmt!! :D
Duktig som jag är tog jag faktiskt på mig säkerhetsvästen, höhööh.
Väntar på Big Brother nu. Ska mysa i min säng och äta jordgubbar! MUMS! :D Längtar tills de svenska jordgubbarna kommer! ;)
Har lite småfunderingar på att färga håret, we'll see about that helt enkelt ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback