På gång, hoppas jag

Nu har jag anmält mig till Kinda Ryttarförenings hopptävling den 6e april. Jag hoppas på att jag kommer igång så jag kan åka, men jag ska se till det. Måste ut nu. 
Eftersom hoppningen gått sådär på sistone har jag bestämt att bara hoppa två 1m.
Idag vilade min älskling. Var och pussade på honom och fixade stallet. 
Har annars suttit i solen och fikat med Ellen efter jobbet och gått en sväng. Gött väder är det verkligen! :D
Jag har idag även bokat tid hos frissan till nästa fredag. Nu är det dags att göra en förändring, jag ska bli blond igen!! :D
Måste dock börja med att färga slingor för att inte slita sönder håret för mycket, men jag tror att det kommer bli asbra! Så spännande!
Ska kolla BB snart. Se om det går bättre idag, igår somnade jag!
Ha det så bra! PUSSSS
Idag från fikat. Btw, älskar min nya Barbourjacka!!! :D
Här kan du köpa den!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback