Underbara dag

Älskar vädret!! 
Åt lunch ute i solen, helt underbart!!! :D
Efter jobbet red jag min fina, älskade LG på utebanan och han var fin för att inte blivit trimmad ordentligt på nästan två veckor. Jag red i t-shirt, och det är bara mars!!! Helt sjukt men även underbart!!
Har även spenderat lite pengar med Sandyboo ikväll. Vi har varit duktiga och storhandlat mat. Lagade fläskkotletter, ugnstekt potatis och morötter, haloumiost och lite sallad och självklart bea. MUMMA!
Ikväll blir det chill i sängen och ladda inför morgondagens utgång. Lovade även för en sekund till pappa att jag ska komma förbi och fixa klart mitt rum... Ångrar det lite nu efteråt ;)
Se om man kan få honom och tvätta min bil, höhöhö!
Snart BB as usual. Chips, dipp och min största svaghet, coca cola vanilla blir det till det!
Ha en fin kväll.
Saknar min katt!!! Tror dock inte att en bondkatt skulle kunna bli lägenhetskatt nu eftersom hon är 12 år ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback