Underbart!

Hej! 
Hänt väldigt mycket nu. Har nämligen flyttat till min egna lägenhet! Helt underbart! 
Annars rullar det. 

LG rider jag just nu i en Altair by Antarés sadel som verkar funka bra plus gagsbett. Tycker det känns bra. Mitt självförtroende på hinder och i hoppningen är långt under marken vilket suger. Klart man måste ramla av och slå sig.
På tal om att slå sig är min nacke helt okej nu. Får ont efter långa dagar och så och har fortfarande ont i huvuet ibland.
Nu ska jag kolla på min nya underbara tv och snart sova. Jobb tomorrow!
pusspuss,

Kommentarer
Postat av: Bea

Byte inte du sadel i typ höstas på Lg?? Funka inte den längre ?

2012-03-06 @ 23:13:58
Postat av: Jennifer

roligt att du flyttat :)

2012-03-12 @ 13:51:30
URL: http://JNoz.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback