LR Health & Beuty System

Som jag kanske har berättat har jag börjat sälja något som heter LR. Det är massa olika produkter som parfymer, smink, hud och hårvård, tillskott till både människor och djur mm.
Själv har jag provat lite olika produkter som jag bara älskar! Börjar med sminket jag köpt än så länge! Kan meddela att i fortsättningen kommer jag bara handla smink från LR! :D
Volume & Curl Mascara - Mascara för svepande fransar
  • Ger mer volym
  • Ger en extra böj på fransarna
  • Passar även användare med kontaktlinser
Concealer Stick - Färgat täckstift
  • Mycket färgpigment, täcker perfekt
  • Silkesmjuk och perfet textur, enkel att applicera
  • Hyn får naturligt utseende
  • Med avokadoolja
  • Med fuktgivande Aloe Vera
Racine Rengöringsskum
  • Det rika skummet rengör din hud på ett milt sätt. Tar även bort make-up.
Resten av produkterna en annan dag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback