Tidsinställt

Idag direkt efter jobbet ska jag åka och hoppträna. Dock blir det inte LG som ska följa med då kan kollades igår och ska ta det lugnt några dagar... Det är lilla gul som ska med!
Ska bli kul och se om vi vunnit något över honom eller om han är lika tjurig idag som han var sist!

Förra veckan var det faktiskt (kors i taket) fint väder på träningen, men den här veckan är det som vanligt igen, REGN! Annelie och jag konstaterade att det brukar regna nästan varje onsdag på sommaren, varför just onsdagar?! Kan det regna måndagar istället?

Jag ska försöka bli bättre på att blogga igen, jag lovar! Ska till och med försöka höra av mig efter träningen för att berätta hur det gått!

Kram Emma


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback