Till er blivande Studenter

Kom att tänka på att det inte är speciellt länge kvar till det är studentdax igen. Helt sjukt att det nästan gått ett helt år sedan man var där!

Vill bara säga att ta vara på studentveckan! Den är så himla rolig och sova får man göra när man är gammal! Jag kommer ihåg allt från de roliga lekarna i skolan med utmaningar så som att bada i fontänen, "tälta i 15 min", gifta sig, äta kanel, bugga med en lärare osv! Sjukt kul!
På kvällarna var det Ågatan i Lkpg som gällde i studentmössorna och tyst, det fick man inte vara! "VAR ÄR MÖSSORNA?!"

Själva studentdagen var lång och jag som började med champange till frukost känner att jag borde kanske ätit något! Men det var fint!
När jag fick diplom som "bästa Entreprenörselev", avtackningen i klassen med att skriva i mössorna, utspringet, träffa familjen, åka flak, hem och sova i 20 min innan det var dax att ta en cider som återställare och bara fortsätta! Helt underbart!

Kvällen avslutades med klassen för sista gången med trerätters och sen var det fest hela natten lång!

Ta vara på tiden, jag längtar tillbaka väldigt ofta!


Var lyckligt lottad att få ta Studenten med min underbara vän! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Bebz <3 det var så jävla roligt <3333 :D

2012-05-10 @ 16:05:47

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback