Är det nu allting har vänt?

Hej !
Länge sedan sist, som vanligt! ;)
Mycket har hänt och jag tror att allting äntligen har vänt! Vågar fortfarande inte hoppas på för mkt eftersom det gått käpprätt åt helvete när jag gjort det tidigare.
Det är nämligen så att jag ska flytta till Skåne och äntligen prova på att jobba med hästar. Allt har gått väldigt fort och jag flyttar om en månad!
LG ska självklart med. Nu äntligen är det vår tur att utvecklas. Troligvis så kanske inte LG har speciellt många år kvar på tävlingsbanorna eftersom han blir 13år nu.
Men samtidigt är han inte "hårt tagen" från början så man kan alltid hålla tummarna att han blir typ 80år så jag får ha honom resten av mitt liv! :P
 
Åter till jobbet. Jag ska till en ung svensk ryttare som tävlar upp till världscupen och har siktat in sig på OS 2016. Tänk er vad häftigt att om man trivs och blir kvar kanske man får vara på plats på ett OS?! Ryser när jag tänker på det.
Jag kommer grooma hästar - alltså klippa, borsta, sadla, tvätta, pyssla och även rida! Ingen mockning vilket är helt fantastiskt skönt att slippa ;)
Kommer troligtvis också få följa med hans flickvän på tävlingar och hon har ridit upp till Young Rider EM! Så häftigt och så höga hinder. Haha!
 
Lovar att försöka bli bättre på att blogga när jag flyttar så ni vet vad jag håller på med! ;)
 
Kramar Emma
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback